misterkatten

Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Mister - 21 maj 2014 20:20

Hejsan!


När jag var med i tidningen Expressen, på nättidningen och på facebook så fick jag många läsare och många fick vetskap om varningen och hur allvarlig händelsen jag råkade ut för var, som också var själva syftet med artikeln. 

Tyvärr har ju kändisskapet en baksida, det har jag hört av andra som är kända. Nu är jag bara lite känd tack och lov.


Många delade artikeln, spred varningen vidare och hejade på mig, TACK till er!, men några hade en del åsikter om mig och min mamma. 

Nu var det ju inte så att hon utfodrade mig med liljor, utan tänkte helt enkelt inte på att de var så giftiga, hur många tänker det när man handlar blommor på Ica...? Mamma gör det iaf nu, och förhoppningsvis flera andra kattvänner.

Inte för att skryta men min mamma är faktiskt världens bästa kattmamma!


Och någon påstod att katter undviker allt som är giftigt, det är en myt (fråga mig tex), det händer ofta att katter och andra djur faktiskt blir förgiftade av allt möjligt, för vi är ganska nyfikna krabater.

För att citera

- "Normala katter undviker faktiskt sådant som är giftigt, den där katten måste det vara något fel på". 

Mitt svar på den kommentaren är att nu tycker jag du överdriver, det är inget fel på mig, jag är bara lite annorlunda.


Och kattgräs...? Vad är det för påhitt? 

/Mister

Av Mister - 21 maj 2014 20:17

Hej alla läsare!


Nu ska ni få se vad mamma fick av morfar igår, eller ja, morfar gjorde det såklart för mig, inte duger det väl att ha ett litet tidningsurklipp ovanför matplatsen, nää! Ska det va så ska det va!


Husse skrattar och tycker att det börjar bli lite för många bilder på mig i huset, hihi! 


   




































/Mister


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag är Mister! Många har efterfrågat en blogg om just mig, välkommen att följa mig i min vardag så förstår ni kanske varför. /Mister

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards