misterkatten

Alla inlägg den 12 maj 2014

Av Mister - 12 maj 2014 18:39

Det här med "likes" verkar ju vara en viktig detalj för de flesta, exakt vad en "like" är vet jag inte riktigt men jag har hört att jag har ganska många. Jag tror att många har fått för sig att en "like" är lika med värdet av någonting, eller i de flesta fall värdet av en individ. Det jag menar är att man kan tro att man är lite bättre än alla för att man har många "likes" på ett foto av sig själv, jag pratar inte typen familjefoto, utan jag tänker på selfies.

Och det här med hashtags, # ? Jag har hört att vissa till och med lägger till flera hashtags som man tycker passar sitt foto för att få såna där "likes", vilket jobb, kanske är man värd några likes för allt arbete. 


Selfies + hashtags (#såmångadunågonsinkankommapåävenfastdeinteensharm
edbildenattgöra) = likes = succé. 

Men glöm för katten inte (!!!!!) att ta bort alla hashtags som du lagt till efter en stund för att det faktiskt ska se ut som att du har precis såhär många likes utan en endaste liten hashtag, WOW!


Jag har dock aldrig som sagt var förstått mig på detta fenomen, jag får några likes ändå, precis som jag är. Men husse däremot, han har någon form av tävling vem oss som kan få mest likes, som han själv brukar uttrycka sig "den där *piiiiip* katten får *piiiiip* mer likes än mig"! 

   

Ps: jag fick 17 likes och husse 7...


/Mister

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag är Mister! Många har efterfrågat en blogg om just mig, välkommen att följa mig i min vardag så förstår ni kanske varför. /Mister

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards