misterkatten

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av Mister - 13 maj 2014 21:22

Idag är husse glad, tillsammans har vi fått fem likes på inlägget om just likes, toppen!

 



















/Mister

Av Mister - 13 maj 2014 17:24

Hej, nu är Misters mamma, eller matte som en del kallar det, här och gästbloggar. 

 

Här nedan ser ni, jag fick skriva under som

vårdnashavare när Mister låg inne på

Bagarmossens djursjukhus nyligen. 

Mitt namn är Denise (de flesta som tidigare har följt Mister på Facebook och instagram känner nog till mig sedan tidigare). Mister flyttade som sagt till mig för ca 3,5 år sedan som liten kattunge på 14 veckor. 

Jag har alltid varit omgiven av djur i alla dess former, under mina år har jag haft alltifrån kanin till chincilla till pilgiftsgrodor och steppvaran.

Just katt har jag haft sedan födseln och det var när min katt Rambo somnade in 17 år gammal som jag började se mig om efter en ny liten skyddsling och efter några år fann jag annonsen om Mister.

Att det skulle bli just Mister hade jag ju såklart ingen aning om.


Många vet att Mister är speciell på många sätt, jag har en del historier på lager som med all säkerhet kommer dyka upp i bloggen. Då kommer ni förstå vad som gör Mister så speciell.


Vad som gör att Mister är så speciell för mig? Det kan jag knappt beskriva i ord. Han är det finaste jag vet, min Mister. 


/Denise

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag är Mister! Många har efterfrågat en blogg om just mig, välkommen att följa mig i min vardag så förstår ni kanske varför. /Mister

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards