misterkatten

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Mister - 9 juni 2014 16:08

Hej alla fans!


I fredags hände någon jag väntat på så länge och som jag nästan tappat tron på skulle hända, mamma kom hem!

Jag har, som bekant, vissa svårigheter med att uttrycka ren glädje, men jag hängde som en fäll på hennes axel under en lång tid och sov på henne som ett plåster hela natten. 


Men säg den lycka som varar...



I söndags blev jag instoppad i en transportbur, noooo, nu säljs jag tänkte jag.

Men jag åkte till min mormor Solveig. Mamma skulle åka tillbaka till Uppsala och det skulle vara en del folk hemma hos oss som jag inte känner så mamma gjorde bedömningen att det nog är bäst att jag får bo hos mormor ett tag.

 

Och det gjorde hon rätt i! 

För vet ni, jag får tonfisk hos mormor, ryktet har spridit sig.














/Mister


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag är Mister! Många har efterfrågat en blogg om just mig, välkommen att följa mig i min vardag så förstår ni kanske varför. /Mister

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards